REGULAMIN KLINIKI MEDYCYNY ESTETYCZNEJ BOYACLINIC
1. Postanowienia ogólne
1.1. Regulamin określa zasady korzystania z usług Kliniki Medycyny Estetycznej Boyaclinic, prowadzonej przez Boyaclinic spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą przy ul. Tadeusza Boya-Żeleńskiego 4A, lok. 24, 00-621 Warszawa, wpisaną do KRS pod numerem 0001110428, NIP: 7011209204, REGON: 528497925 (dalej „Klinika”).
1.2. Regulamin jest dostępny w recepcji Kliniki.
1.3. Korzystanie z usług Kliniki oznacza akceptację postanowień niniejszego Regulaminu przez Pacjenta.
2. Zasady korzystania z usług
2.1. Klinika świadczy usługi z zakresu medycyny estetycznej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zasadami profesjonalizmu medycznego.
2.2. Przed przystąpieniem do zabiegu Pacjent zobowiązany jest do podpisania zgody na zabieg oraz zapoznania się z przeciwwskazaniami i zaleceniami po zabiegu.
2.3. Klinika zastrzega sobie prawo do odmowy wykonania zabiegu w przypadku braku przeciwwskazań medycznych lub innych uzasadnionych powodów.
3. Płatności i cennik
3.1. Cennik usług dostępny jest w recepcji.
3.2. Pacjent może opłacić usługi przed lub po ich wykonaniu, zgodnie z uzgodnieniami z Kliniką.
3.3. W przypadku zakupu pakietu zabiegów, pacjent uzyskuje korzystniejszą cenę jednostkową za zabieg.
4. Zwroty i rezygnacje z pakietów
4.1. W przypadku rezygnacji z pakietu zabiegów przez Pacjenta, przysługuje mu zwrot niewykorzystanej kwoty za zabiegi, które nie zostały wykonane, z zastrzeżeniem pkt.6 i pkt.7.
4.2. Koszt zabiegów już wykonanych zostaje przeliczony według oferty specjalnej za pojedynczy zabieg, a nie według ceny pakietowej.
4.3. Pacjentowi nie przysługuje zwrot środków za zabiegi, które zostały już wykonane.
5. Promocje i rabaty
5.1. Klinika prowadzi okresowe promocje i akcje rabatowe, które są ogłaszane na stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych, takich jak Facebook.
5.2. W ramach akcji promocyjnych ogłaszanych na Facebooku Pacjent może otrzymać rabat w wysokości 250 zł na pierwszą terapię, pod warunkiem, że terapia składa się z co najmniej trzech wizyt.
5.3. Rabat obniża cenę całej terapii o 250 zł, ale nie obniża kosztu pojedynczego zabiegu wykonanego bez serii.
5.4. Promocje nie łączą się z innymi zniżkami i ofertami specjalnymi, chyba że wyraźnie określono inaczej.
6. Zasady odwoływania wizyt
6.1. Pacjent ma prawo odwołać umówioną wizytę bezpłatnie, pod warunkiem powiadomienia Kliniki z co najmniej 24-godzinnym wyprzedzeniem.
6.2. W przypadku odwołania wizyty w terminie krótszym niż 24 godziny przed planowanym terminem, Klinika zastrzega sobie prawo do naliczenia opłaty za wizytę zgodnie z obowiązującym cennikiem.
6.3. W przypadku trzykrotnego nieuzasadnionego odwołania wizyty, Klinika zastrzega sobie prawo do odmowy dalszej współpracy z Pacjentem.
7. Warunki kaucji 100% zwrotnej
7.1. Kaucja w wysokości 59 zł jest wymagana w celu potwierdzenia rezerwacji terminu wizyty w Boyaclinic.
7.2. Kaucja jest w pełni zwracana w dniu wizyty, jeśli Pacjent stawi się na umówiony termin.
7.3. W przypadku odwołania wizyty z zachowaniem minimum 24 godzin przed terminem, kaucja jest zwracana w pełnej wysokości.
7.4. Jeśli wizyta zostanie odwołana przez Pacjenta w czasie krótszym niż 24 godziny przed jej terminem lub Pacjent nie stawi się na wizytę, kaucja przepada i nie podlega zwrotowi.
7.5. Zwrot kaucji odbywa się w formie przelewu zwrotnego na konto z którego pacjent dokonał płatności.
8. Przedpłata na zabieg
8.1. W momencie zapisania pacjenta na zabieg pobierana jest przedpłata w wysokości nie mniejszej niż 10% wartości całej terapii/zabiegu.
8.2. Przedpłata jest odliczana od całkowitego kosztu zabiegu w dniu jego wykonania.
8.3. W przypadku rezygnacji z zabiegu przez pacjenta przed upływem 24 godzin od planowanego terminu, przedpłata może zostać zwrócona lub przeniesiona na inny termin.
8.4. W przypadku odwołania wizyty przez pacjenta w czasie krótszym niż 24 godziny przed terminem lub niestawienia się na wizytę, przedpłata przepada i nie podlega zwrotowi.
8.5. Klinika zastrzega sobie prawo do indywidualnego rozpatrzenia przypadków wyjątkowych dotyczących zwrotu przedpłaty.
9. Odpowiedzialność Kliniki
9.1. Klinika dokłada wszelkich starań, aby świadczone usługi były na najwyższym poziomie.
9.2. Klinika nie ponosi odpowiedzialności za skutki zabiegów wynikające z nieprzestrzegania przez Pacjenta zaleceń pozabiegowych lub ukrywania informacji o stanie zdrowia i przeciwwskazaniach.
9.3. Wszelkie reklamacje dotyczące świadczonych usług należy składać w formie pisemnej w terminie 7 dni od daty wykonania zabiegu.
10. Monitorowanie w poczekalni Kliniki
10.1. Poczekalnia kliniki jest objęta systemem monitoringu wizyjnego, który rejestruje obraz w celach bezpieczeństwa oraz ochrony mienia.
10.2. Dane z monitoringu są przechowywane przez okres nie dłuższy niż 30 dni, po czym są automatycznie usuwane, chyba że zachodzi potrzeba ich dłuższego przechowywania w związku z postępowaniem prawnym.
11. Ochrona danych osobowych
11.1. Administratorem danych osobowych Pacjentów jest Boyaclinic sp. z o.o.
11.2. Dane osobowe Pacjentów przetwarzane są zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz Polityką Prywatności Kliniki, dostępną na stronie internetowej Kliniki.
11.3. Pacjent ma prawo do wglądu w swoje dane, ich poprawienia oraz żądania ich usunięcia.
12. Postanowienia końcowe
12.1. Regulamin wchodzi w życie z dniem jego publikacji na stronie internetowej oraz jest dostępny w siedzibie Kliniki.
12.2. Klinika zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w niniejszym Regulaminie w dowolnym czasie. Zmiany te będą publikowane na stronie internetowej oraz w recepcji Kliniki.
12.3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego oraz inne obowiązujące przepisy prawa.